FANDOM

NordowieEdytuj

Nordowie

Pierwsze spotkane w grze plemię. Pochodzą od Wikingów z Pn. Skandynawii. Są słabo rozwinięci, ich główną taktyką jest atak, zamiast obrony. Zajmują się głównie polowaniem na zwierzęta.

Jednostki Piechoty Edytuj

Robotnik- podstawowa jednostka. Buduje budynki i zbiera surowce.

Wojownik- podstawowa jednostka bojowa. W zwarciu zadaje większe obrażenia. Jego odmianą jest Wojownik Odrzutowy.

Berserker- uzyskiwany po IV poziomie Anthonego. Jest trudną do opanowania jednostką, kiedy zobaczy jednostkę nieprzyjaciela niemożna go powstrzymać przed atakiem.

Zabijaka- najsilniejszy wojownik. Używa wielkiego kamiennego młota, niektóre jednostki może zabić 1 uderzeniem, wadą jest to, że ma bardzo mało żyć, przezco łatwo go zabić.

Włócznik- jednostka najbardziej skuteczna przeciw zwierzętom, nieskuteczna przeciwko innym jednostkom.

Pikinier- używa lancy. Nieskuteczny w zwarciu.

Druid- leczy jednostki sojusznicze.

Łucznik- jednostka dystansowa. Jej odmianą jest Kusznik.

Kawaleria Edytuj

Zwiadowca- jednostka zwierzęca. Szybko się porusza, mało skuteczna w walce. Jeśli damy jej ulepszenie Bębny Wojenne, jednostki w pobliżu dostaną dodatkową premię na obrażenia.

Rydwan- jednosta skuteczna w zwarciu. Może transportować do dóch jednostek.

Dzika Świnia- jednostka zwierzęca, skuteczna w zwarciu.

Kentrozaur- ta jednostka jako jedyna po uderzeniu zadaje obrażenia wrogim jednostkom.

Nosorożec Bitewny- bardzo silna jednostka zwierzęca. Ma odmiany Nosorożec Transportowy oraz Nosorożec z Balistą.

Bitewny Eusmilus- jednostka produkowana po IV poziomie Stiny Holmund.

Mamut Bitewny- Najsilniejsza jednostka bitewna. Jej odmianami jest Mamut Roboczy, który może pozyskiwać większe ilości drewna i kamienia. Działko Drzewne jest najpotężniejszą bronią dystansową, powala jednostki piechoty na ziemię i nadaje się świetnie do niszczenie budynków przeciwnika.

Triceratops Tytan- unikalna jednostka Nordów. Może transportować do 4 jednostek. Możliwa do wyprodukowania od V poziomu.

Taran- jednostka mechaniczna, nieskuteczna w walce, ale idealna do niszczenia budynków.

Czołg- używa tylko kuszy, może transportować do 10 jednostek.

Wagon Kupiecki- jednostka nienadająca się do walki, wędruje między magazynami tworząc surowe.

Statki Edytuj

Łódź Rybacka- zbiera pożywienie od ryb.

Statek Transportowy- transportuje do 10 jednostek.

Smocza Łódź- statek dystansowy.

Statek z Taranem- silny w zwarciu.

Okręt Wojenny- silny statek dystansowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki