FANDOM

Panel dowodzenia.png

ParaWorld ma własny, niezabardzo skomplikowany panel dowodzenia jednostkami. Znajduje się on z prawej strony, i mieści on 52 kafelki, gdzie wyświetlają nam się nasze jednostki. Na dole po kliknięciu jednostki wyświetli nam się jej siła w zwarciu, z ataku dystansowego, obrony przed strzałami, ochrony przed atakiem w zwarciu, zasięg widzenia i ile otrzyma się czaszek po zabiciu jednostki. Można też to sprawdzić klikając na wrogie jednostki. Podniesienie do wyższego poziomu ulepsza umiejętności naszej jednostki. Jak widać na zdjęciu każdy panel poziomu od dołu do góry jest coraz krótszy. Pasek ma samym boku oznacza poziomu naszego centrum, jest ono podświetlone na zielono, wraz z zwiększeniem poziomu następne paski zabarwiają się na zielono. Jeśli można wkroczyć w nową epokę pasek świeci się na żółto, po ewolucji pasek staje się całkowicie zielony. Od panelu na dole znajduje się mały pasek, służy on nam do ustalenia zachowania jednostki :

- Człowiek stojący na czerwonym X : jednostka niezatakuje

- Człowiek z mieczami nad głową : jednostka będzie atakować

- Człowiek z tarczą nad głową : jednostka niezatakuje, dopuki przeciwnik niewejdzie w pole jej widzenia

W budynkach u Pustynnych Jeźdźców dodatkowo znajduje się tam przycisk, pozwalający rozebrać budynek na surowce, a w bohaterach panel specjalnych ataków np. Stina Holmund - uśpienie. Są też specjalne kułka, pozwalające wytyczyć miejsce specjalne gdzie jednostka ma atakować, Marsz z Atakiem, Marsz, satrzymanie jednostki i Sprint, czyli szybki bieg jednostek do wyznaczonego punktu.

Gdy nasza jednostka zostanie zaatakowana, jej ikona podświetli się na czerwono, po czym wyda się głos Trąby a w Lewym górnym rogu pokaże nam się tekst :

{ nazwa jednostki }Saltazaur transportowy został zaatakowany !

Skróty do jednostek Edytuj

W górnym rogu naszego panelu znajdują się niebieskie tarcze.

Służą one nam do szybszego znalezienia jednostki, jeśli wyślemy ją do dalszych regionów,

np Wybierasz 4 wojowników, następnie klikasz na tarczę, na której wyświetla nam się cyferka np. 5,

możemy wysłać ich na kraniec mapy, ale gdy chcemy ich spowrotem znaleźć klikamy na tarczę.

Maksymalnie możemy użyć tylko 9 tarcz, jeśli jednak chcemy jedną z nich usunąć, klikamy na tarczę prawym przyciskiem myszy, jednocześnie jednostka którą anulowaliśmy zniknie z skrutu.

Tabela surowców Edytuj

Tabela.png

W górnym środku mapy mamy małą linijkę, gdzie jest pokazane nam ile mamy czaszek, mięsa, drewna i kamienia. Przydaje nam się to do tego, gdy np. chcemy ewoluować jednostkę z 3 poziomu na 4, która potrzebuje 100 czaszek, lub zbudować jakiś budynek danego plemienia, czy jednostkę. Oprócz listy surowców mamy też inne tabelki obok:

Menu -przenosi nas do menu

Rozmowa -przydatna była podczas rozgrywek w multiplayerze, żeby kontaktować się z graczami

Dyplomacja - w rozgrywkach multiplayer służyło do wysyłania graczom surowców i czaszek, czyli jak jesteśmy nastawieni dla innych graczy, przyjaźnie czy wrogo, w każdej chwili mogliśmy to zmienić jak chcieliśmy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki